Välkommen till Martinskolan

Stiftelsen Martinskolan är en fristående, idéburen och icke vinstdrivande waldorfpedagogisk skol- och förskoleverksamhet med säte i Hökarängen.

Uttalande med anledning av boken Flickan i korridoren

Kreativ

Vi rustar eleverna för framtiden genom att ge dem möjlighet att utforska sin kreativitet och växa som människor.

Modig

Vi vågar ta vår egen väg när det blir bäst för barnen. Mod är viktigt för att utveckla och förändra samhället.

Hållbar

Vår respekt för naturen kommer från våra rötter. Vi måste värna om jorden och skapa hållbarhet ur alla aspekter.

Vanliga frågor och svar

Vad är utmärkande för Martinskolan?

Är det svårt att få plats i Martinskolan?

Finns det även förskola vid Martinskolan?

Vad erbjuder Resursskolan vid Martinskolan?

Ställ ditt barn i kö hos oss

Stiftelsen Martinskolan är en fristående, idéburen och icke vinstdrivande skolverksamhet med säte i Hökarängen.