Här kan du läsa mer om hur du gör för att ställa ditt barn i kö hos oss.

förskola

Du ansöker till våra förskolor Solglimten Martingården, Martingården Solbacka och Solrosen Martingården via "Min barnomsorg.

Ansök till förskola

Grundskola

Du är varmt välkommen att ansöka till Martinskolans grundskola.

Ansök till grundskola

resursskola

Antagningen till Resursskolan vid Martinskolan går via en särskild ansökningskö. Elever som är inskrivna i Martinskolans klass F-9 har förtur till Resursskolan.

Ansök till resurskola